Pomoc

Pomoc portalu Firms.pl

Poniżej znajdują się często zadawane pytania wraz z odpowiedziami dotyczące portalu Firms.pl

Dla firm

Tak. Dodanie firmy do naszego katalogu firm jest bezpłatne (wpis podstawowy). Wpis firmy można dodać także w płatnym pakiecie (profesjonalny, srebrny lub złoty) i wyróżnić w ten sposób swoją ofertę w portalu. Szczegóły znajdują się w zakładce "Oferta".
Aby dodać firmę należy:
1. Wybrać odpowiedni do prowadzenia działalności i siedziby firmy regionalny katalog z listy.

2. W wybranym katalogu przejść do zakładki "Rejestracja" wypełnić wszystkie pola i kliknąć "Wyślij"

(w loginie i haśle zalecamy nie używać innych znaków niż litery i cyfry)

3. Przejść do zakładki "Dodaj wpis" wpisać swój login i hasło ustalone przy "Rejestracji".

4. Wybierać z menu użytkownika "Dodaj firmę" i starannie wypełnić formularz.

Choć nie wszystkie pola są wymagane, zalecamy wypełnienie ich w miarę możliwości wszystkich.

5. Kliknąć "Dodaj" - dane firmy zostały przesłane do moderatora, prezentacja pojawi się w portalu po jej zaakceptowaniu.

UWAGA! prosimy:

- nie wypełniać pół WIELKIMI literami

- stosować zasady ortografii i gramatyki w opisie działalności firmy

- w polu "Nazwa firmy" nie wpisywać słów kluczowych
Gdy posiadają Państwo dane do konta w Firms.pl:

Należy się zalogować w odpowiednim katalogu, w menu użytkownika przejść do zakładki "Firmy" i tu przy nazwie firmy wybrać z tabelki "Opcje" środkową ikonę. W formularzu poprawić dane i kliknąć na dole "Zapisz zmiany". Wpis zostanie aktywowany po zatwierdzeniu zmian przez moderatora.

Gdy nie posiadają Państwo danych do konta w Firms.pl:

Proszę w prawym dolnym rogu na wybranym wpisie firmy wybrać opcję "Zgłoś błąd" i tam podać w formularzu dane do aktualizacji wpisu firmy.

Za wszystkie rodzaje wpisów zapłacą Panstwo za pomocą SMS. Jeżli SMS zostanie wysłany z firmowego telefonu, to kwota za wpis znajdzie się na FV którą Państwo otrzymają od operatora telekomunikacyjnego.
Proszę zwrócić uwagę, że dla każdego województwa jest odrębny system rejestracji i logowania. Być może mają Państwo zarejestrowane konto w innym województwie niż te w którym chcą się zalogować. Nie ma przeciwskazań do posiadania wielu kont w różnych województwach (polecamy dla podmiotów dodających wiele firm - np. zajmujących się marketingiem internetowym)

Partnerzy